Per fer pràctiques amb el catàleg on-line de la biblioteca hem hagut de fer la pràctica següent:
1. Busca tres llibres que parlin sobre algun aspecte que estigueu interessats i que estiguin relacionats amb l’Educació Infantil (hàbits, celebració de festes tradicionals: la castanyada, lectoescriptura…)
1. Barret de rialles. Salvà Francesc.
2. 600 juegos para educación infantil: actividades para favorecer el aprendizaje de la lectura y la escritura. Baqués Trenchs, Marian.
3. Els habits al parvulari i cicle inicial d’educació general bàsica, a partir d'un plantejament de treball per racons. Universitat de Barcelona.
2. Escriu el nom de les revistes d’educació infantil que estiguin a la biblioteca. Escriu el màxim nombre de revistes que puguis i esbrina la seva tendència educativa (valors, etapa,…)i periodicitat. (al darrera)
1. Protagonistes, ja!. Aportar eines per a l'educació, fomentant els valors pels drets humans, donant peu a reflexions i debats per educadors. Tracta d’infants i adolescents. Bimestral.
2. In-fàn-ci-a. Educar de 0 a 6 anys. Proposa projectes, idees, debats, experiències, tractades en les etapes d’entre 0 i 6 anys. Bimestral.
3. Guix Infantil. Va dirigida a la formació del professorat, amb temes de didàctica genera i diferents àrees. Bimestral.
3. Busca informació sobre “el primer dia d’escola” a P3. (llibres, articles, …)
1. Tort, Antoni. “L’Acollida [Article]: debat obert”. Guix d’infantil (oct. 2008), núm. 348, p. 7-9
2. Carbonell, Francesc. “L’acollida: acompanyament a l’alumnat nouvingut”. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2006.
3. Orta, Cecilia i Osés, Arantza. “Entrar en la escuela”. In-fan-ci-a (nov./des. 2008), núm. 112, p. 17-18.
4. Escriu els llibres de l’activitat 1 en la normativa de citació bibliogràfica ISO 690
1. Salvà Francesc. Barret de rialles. Barcelona: Miquel A. Salvatella, 1984
2. Baqués Trenchs, Marian. 600 juegos para educación infantil: actividades para favorecer el aprendizaje de la lectura y la escritura. Barcelona: Ceac, 200
3. Els hàbits al parvulari i cicle inicial d’educació general bàsica, a partir d'un plantejament de treball per racons. Barcelona: Universitat de Barcelona, 1984.
5. Ves a la biblioteca i cerca físicament un dels llibres o alguna revista,que et pot interessar de l’exercici 1 o 3
A la biblioteca vaig anar a mirar la revista “Protagonistes, ja!”, que la vaig treballar i la vaig trobar interessant ja que hi ha la part fixa, la qual sempre es parla sobre aquell entorn, és la part on hi ha iniciatives que proposen, opinions de nens sobre un tema concret, hi ha dins d’aquesta part una part centrada en els infants i adolescents, que es tracta d’un articles, que va ser el que jo vaig treballar “Projecte d’atenció especialitzada per fills i filles víctimes de violència familiar i de gènere”, molt interessant ja que esta a l’ordre del dia.
L’altre part de la revista s’anomena “ A DEBAT”.
1. Busca tres llibres que parlin sobre algun aspecte que estigueu interessats i que estiguin relacionats amb l’Educació Infantil (hàbits, celebració de festes tradicionals: la castanyada, lectoescriptura…)
1. Barret de rialles. Salvà Francesc.
2. 600 juegos para educación infantil: actividades para favorecer el aprendizaje de la lectura y la escritura. Baqués Trenchs, Marian.
3. Els habits al parvulari i cicle inicial d’educació general bàsica, a partir d'un plantejament de treball per racons. Universitat de Barcelona.
2. Escriu el nom de les revistes d’educació infantil que estiguin a la biblioteca. Escriu el màxim nombre de revistes que puguis i esbrina la seva tendència educativa (valors, etapa,…)i periodicitat. (al darrera)
1. Protagonistes, ja!. Aportar eines per a l'educació, fomentant els valors pels drets humans, donant peu a reflexions i debats per educadors. Tracta d’infants i adolescents. Bimestral.
2. In-fàn-ci-a. Educar de 0 a 6 anys. Proposa projectes, idees, debats, experiències, tractades en les etapes d’entre 0 i 6 anys. Bimestral.
3. Guix Infantil. Va dirigida a la formació del professorat, amb temes de didàctica genera i diferents àrees. Bimestral.
3. Busca informació sobre “el primer dia d’escola” a P3. (llibres, articles, …)
1. Tort, Antoni. “L’Acollida [Article]: debat obert”. Guix d’infantil (oct. 2008), núm. 348, p. 7-9
2. Carbonell, Francesc. “L’acollida: acompanyament a l’alumnat nouvingut”. Barcelona: Fundació Jaume Bofill, 2006.
3. Orta, Cecilia i Osés, Arantza. “Entrar en la escuela”. In-fan-ci-a (nov./des. 2008), núm. 112, p. 17-18.
4. Escriu els llibres de l’activitat 1 en la normativa de citació bibliogràfica ISO 690
1. Salvà Francesc. Barret de rialles. Barcelona: Miquel A. Salvatella, 1984
2. Baqués Trenchs, Marian. 600 juegos para educación infantil: actividades para favorecer el aprendizaje de la lectura y la escritura. Barcelona: Ceac, 200
3. Els hàbits al parvulari i cicle inicial d’educació general bàsica, a partir d'un plantejament de treball per racons. Barcelona: Universitat de Barcelona, 1984.
5. Ves a la biblioteca i cerca físicament un dels llibres o alguna revista,que et pot interessar de l’exercici 1 o 3
A la biblioteca vaig anar a mirar la revista “Protagonistes, ja!”, que la vaig treballar i la vaig trobar interessant ja que hi ha la part fixa, la qual sempre es parla sobre aquell entorn, és la part on hi ha iniciatives que proposen, opinions de nens sobre un tema concret, hi ha dins d’aquesta part una part centrada en els infants i adolescents, que es tracta d’un articles, que va ser el que jo vaig treballar “Projecte d’atenció especialitzada per fills i filles víctimes de violència familiar i de gènere”, molt interessant ja que esta a l’ordre del dia.
L’altre part de la revista s’anomena “ A DEBAT”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario