“NO EXISTEIXEN MÈTODES BONS O DOLENTS,
SINÓ MESTRES BONS O DOLENTS”
Aquesta foto la vaig fer fa un parell d’anys, són dues nenes que cuidava i també els hi feia classes.
Cada una és diferents, la nena més gran, alhora d’estudiar no té gaires problemes, ja que quan li expliques la lliçó de seguida l’entén, com es pot veure té una posició a l’hora d’estudiar com més “passota” perquè diu que ja s’ho sap i li es fàcil fer-ho, en canvi a la mes petita li costa més i el mètode que utilitzava amb la gran no em servia per ella, ja que no se li podia explicar tot alhora, sinó que els passos d’una mateixa lliçó se li tenien que remarcar bé, fins que no entenia un no podíem passar a l’altre, i com es veu esta mes atenta al que fa. Havia d’anar per un altre camí, posant-li molts exemples que ella veies clars.
Per tant, el que ha de fer el mestre o la persona que esta ensenyant en aquell moment és estar coordinat i no estar pensant en el mètodes que ha de fer servir, sinó pensar la manera que ha d’explicar perquè la persona a la que esta ensenyant ho entengui. Ja que cada nen es diferent i no ha tots els hi serveix el mateix mètode. Així es confirma la frase esmentada.
Aquesta foto la vaig fer fa un parell d’anys, són dues nenes que cuidava i també els hi feia classes.
Cada una és diferents, la nena més gran, alhora d’estudiar no té gaires problemes, ja que quan li expliques la lliçó de seguida l’entén, com es pot veure té una posició a l’hora d’estudiar com més “passota” perquè diu que ja s’ho sap i li es fàcil fer-ho, en canvi a la mes petita li costa més i el mètode que utilitzava amb la gran no em servia per ella, ja que no se li podia explicar tot alhora, sinó que els passos d’una mateixa lliçó se li tenien que remarcar bé, fins que no entenia un no podíem passar a l’altre, i com es veu esta mes atenta al que fa. Havia d’anar per un altre camí, posant-li molts exemples que ella veies clars.
Per tant, el que ha de fer el mestre o la persona que esta ensenyant en aquell moment és estar coordinat i no estar pensant en el mètodes que ha de fer servir, sinó pensar la manera que ha d’explicar perquè la persona a la que esta ensenyant ho entengui. Ja que cada nen es diferent i no ha tots els hi serveix el mateix mètode. Així es confirma la frase esmentada.
No hay comentarios:
Publicar un comentario